Наше життя, динамічне та стрімке, вимагає таких самих змін у всьому, що нас оточує. Багатьох лякають різкі зміни. Але, досить трохи змінити те, що ми бачимо щодня, до чого ми звикли і навіть не помічаємо, для того, щоб відчути себе оновленим, свіжим, заново відчути світ. Змінюючи інтер’єр, ми робимо своє життя яскравішим і різноманітнішим.
Нинішні зміни у напрямках моди на забарвлення оббивки м’яких меблів дивують нас сміливістю та нетрадиційністю. Вони м’яко і ненав’язливо збагачують нас новими, часом несподіваними кольорами. Але все ж таки, нейтральні кольори не здають своїх позицій. Вони продовжують відігравати важливу роль, залишаючись безумовними лідерами.
Сірий:
Сірий колір став найпопулярнішим в останні роки кольором для домашнього інтер’єру та меблів для вулиць. Але це не той тьмяний і похмурий колір, до якого ми звикли. У моді світло-сірий колір, збагачений півтонами та відтінками, що змінюється від світло-димчастого до глибокого сланцю, від кольору деревного вугілля до кольору бетону. Популярність сірого кольору обумовлена його функціональністю. Він цінний і як самостійний колір, і як база, основа для гри з яскравими, насиченими кольорами, зокрема, з червоно-оранжевим кольором, що був на піку моди в 2011-2012 роках.
Коричнева:
Для багатьох людей бежевий та коричневий колір залишаються улюбленим кольором. Але, прагнучи уникнути звичних, звичайних кольорів, вони впускають у своє життя свіжі коричневі тони і півтони – світло-коричневі, коричневої норки, шоколаду, збагаченого кольором гвоздики і насиченого відтінками м’якої зелені.
Металік:
Металеві кольори втрачають свою агресивність. Вони стали м’якшими, ніжнішими, іноді перламутровими. М’яка, тепла мідь та терпкий коньяк прийшли на зміну величному золоту та аскетичній бронзі.
Текстура:
Тканини втратили рельєфність, стали плоскішими. Текстура їх втратила жорсткість, стала м’якшою, шовковистою, приємнішою на дотик. Можливо, це тимчасова тенденція, але з кожним днем популярність їх збільшується.
Двічі на рік – у грудні та червні Асоціація міжнародного текстильного ринку демонструє свої досягнення. Щоб ознайомитись з новинками меблевого ринку, новітніми технологіями виробництва тканин та шкіри, обмінятися досвідом, закупити матеріал для майбутніх колекцій, ці виставки відвідують різні фахівці у даній галузі – виробники меблів, дизайнери, торгові представники. Останні виставки продемонстрували, що новітні інноваційні технології виробництва тканин та обробки шкіри дозволили створити сучасні тканини, що враховують вимоги екології, ергономіки, що спрощують догляд виробу, продовжують його термін служби.
Найновішими кольоровими трендами цьогорічних виставок стали бірюзовий, помаранчевий, колір зеленого яблука та соковитий лимон. Не забутий і нейтральний сірий. Малюнки на тканинах стали виразнішими, включають багато квіткових мотивів. Рослинна тематика превалює – це чітко промальовані графічні силуети дерев, папороті, листя гінгко. Вона впевнено тисне і заміняє розпливчасті, абстрактні образи старих колекцій. У нових зразках представлені paisleys, сюзани, флорентійська плитка, Toiles, поряд з мереживами, та котедж смуги.
Друге місце за популярністю займає стиль, навіяний чоловічою модою. Розробниками дизайну шкіри широко використовуються у тисненні зображення зі світу тварин. Це і вироблення, що імітує шкіру рептилій, зображення іклів, хутряний візерунок. У нових моделях використовується народна творчість, зображення птахів, листівок, кахлів, використовується ручна робота, зображення різних математичних знаків та рівнянь. Також використовується стиль арт-деко, кисті, бахроми, але вони відмінні від традиційних форм.
Звичайно, нас цікавить не тільки нові модні кольори одягу, але й прогноз модних у цьому сезоні кольорів, які будуть використані для товарів для дому та інтер’єру.
Мода на кольори приходить і йде, деякі прогнози виправдовуються, але іноді нові колірні тенденції вражають непередбачуваністю. Але ми завжди чекаємо на щось нове, несподіване. Ми, з часом, звикаємо навіть до найяскравішого, вражаючого кольору і перестаємо його помічати. А іноді він починає навіювати нудьгу, хоч як це дивно. Тому ми постійно прагнемо нового кольору, нових відчуттів.
На вибір нових тенденцій у кольорі впливають різні фактори. Нові напрямки у виборі модної колірної гами відображають бажання та прагнення людей. На вибір модного кольору впливають як соціально-економічні умови, так і культурні традиції, індустрія моди та розваг.
Складні, драматичні та спокусливі помаранчеві колір Tangerine названий кольором 2012 року.