УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
ШАНОВНИЙ ПОКУПНИК!
Меблева фабрика BW висловлює подяку за Ваш вибір і гарантує високу якість та бездоганне функціонування придбаного Вами виробу при дотриманні правил його експлуатації.
Даним гарантійним талоном меблева фабрика BW підтверджує якість даного виробу та бере на себе зобов’язання щодо безкоштовного усунення всіх несправностей, що виникли з вини виробника.
УМОВИ ГАРАНТІЇ
1. Ця гарантія має силу при дотриманні таких умов:
– правильно та чітко заповнений гарантійний талон із зазначенням найменування моделі, дати продажу та друку продавця в гарантійному талоні та відривних купонах.
– наявність оригіналу квитанції (чека) із зазначенням дати покупки.
– вироби експлуатуються в сухих приміщеннях, що провітрюються, з температурою повітря не нижче + 5°С, відносною вологістю від 45% до 70%.
– дотримані інструкції зі збирання та експлуатації виробу.
– Дотримані умови рекомендації з догляду за виробом.
2. Гарантія починає діяти від дня передачі виробу споживачеві. Гарантійний талон, гарантійний паспорт та оригінал чека підтверджують дату початку дії гарантії та термін її дії.
3. Меблева фабрика BW залишає за собою право на відмову у гарантійному обслуговуванні у разі не надання вищезгаданих документів або якщо інформація в них буде неповною, нерозбірливою, суперечливою.
Гарантія не включає періодичне обслуговування, складання та встановлення виробу вдома у власника.
4. Не підлягають гарантійному ремонту виробу з дефектами, що виникли внаслідок:
– механічних пошкоджень.
– недотримання умов експлуатації чи помилкових дій власника.
– неправильної установки, транспортування.
– стихійного лиха (блискавка, пожежа, повінь тощо), а також інших причин, що знаходяться поза контролем продавця та виробника.
5. Ця гарантія не обмежує законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством.
ГАРАНТІЙНІ ОБОВ’ЯЗКИ
Гарантійні зобов’язання поширюються на продукцію виробництва меблевої фабрики BW: м’які меблі, меблі для барів та кафе.
Гарантія поширюється на дефекти виробу, що виникли після придбання виробу, пов’язані з дефектами конструкції.
Гарантія діє лише при цільовій експлуатації виробу при дотриманні рекомендацій щодо встановлення, експлуатації та догляду за виробом. З рекомендаціями можна ознайомитись у магазинах меблевої фабрики BW, у гарантійному паспорті на виріб та на офіційному сайті фабрики меблевої фабрики BW.
1. ТЕРМІН ГАРАНТІЇ
Гарантійний термін експлуатації виробу становить 18 місяців від дня його продажу (підтверджується товарним чеком).
2. УСУНЕННЯ НЕСПРАВНОСТЕЙ
При виявленні не відповідності якості виробу, виробник зобов’язується безкоштовно усунути всі несправності, що виникли з вини виробника, за неможливості здійснення ремонту – відшкодувати вартість виробу.
Претензії до якості виробу подаються за наявності гарантійного талону протягом гарантійного терміну до магазину, де було придбано меблі.
Виробник залишає за собою право без попереднього повідомлення вносити в конструкцію меблів з метою вдосконалення зміни, які не погіршують якість виробу.
3. ВАЖЛИВО! ГАРАНТІЯ НА ВИРОБ ТРАВЛЯЄ СИЛУ В ВИПАДКУ, КОЛИ
1. Виріб не має цього гарантійного талону.
2. Гарантійний талон заповнений частково чи неправильно та/або з виправленнями без їх підтвердження Продавцем.
3. Без погодження з Продавцем у виріб внесено конструктивні зміни (підтверджується експертним висновком).
4. Виріб зберігався, був зібраний та/або встановлений неправильно;
5. Ушкодження виробу (тріщини, проломи, деформація тощо) виникло внаслідок недотримання інструкції зі збирання та експлуатації;
6. На поверхні матеріалу виявлено ушкодження теплового, хімічного, механічного характеру.
6. Виявлено факти, що вказують на стороннє втручання (спроба самостійного ремонту, спроба зміни конструкції меблів тощо);
7. Виріб використовувався з порушенням правил/ норм експлуатації або не за призначенням, а також у разі порушення інструкції з догляду
8. Виріб експлуатувався на відкритому повітрі або у вологому приміщенні, наприклад, у ванній кімнаті, а також у випадках непобутового використання виробу (якщо тільки в інструкції до товару не передбачено таке використання)
9. Пошкодження виробу відбулося в результаті форс-мажору (стихійне лихо, побутові фактори тощо);
11. Виріб на момент придбання мав явні дефекти або пошкодження.
Увага! Гарантія не поширюється на нормальне зношування, порізи та подряпини, а також на пошкодження, що виникли в результаті удару або аварії.